ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Πως μπορώ να λαμβάνω το Άμαστρις;

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Ξένοι περιηγητές στο σύγχρονο Πόντο: «Σινώπη, η κόρη της θάλασσας…»


Είχα να πάω στη Σινώπη, την πατρίδα του πατέρα μου, πάνω από δύο χρόνια. Τώρα που οι τουρκικές αερογραμμές έχουν ξεκινήσει απευθείας πτήσεις μεταξύ Κωνσταντινούπολης και Σινώπης, έχω πλέον μια πολύ καλή εναλλακτική λύση απέναντι στο κουραστικό δωδεκάωρο ταξίδι με λεωφορείο. Ένας άλλος πολύ καλός λόγος που είχα, ήταν να δω στη θάλασσα τη βάρκα του πατέρα μου, που παιδευόταν τρία χρόνια για να τη φτιάξει…. Πέρασα τις πρώτες δύο ημέρες μου στην παραλία, βοηθώντας μερικές φορές τον πατέρα μου με τη βάρκα του. Η θάλασσα ήταν όμορφη και καθαρή και έκανε καλό καιρό. Ένα σημείο που διαφοροποιεί τη Σινώπη από την κοινωνική δομή άλλων παραθαλάσσιων περιοχών της Μαύρης Θάλασσας, είναι ότι είναι μια πόλη αρκετά φιλελεύθερη. Τα κορίτσια μπορούν να πάνε στην παραλία φορώντας τα μπικίνι τους, όπως επίσης μπορούν να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης μέχρι αργά το βράδυ. Πολλές φορές έχω σκεφτεί μου ότι η ελευθερία των γυναικών αυτής της πόλης ανάγεται στις Αμαζόνες, την γνωστή γυναικεία πολεμική φυλή της ιστορίας, πατρίδα της οποίας ήταν επίσης η Σινώπη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: